.............................................Hej.............................................

Hej igen!
Det här blir nog mit sista blogg inlägg på ett bra tag, för imorgon åker jag till min Mormor i Backe(Nära Östersund).
Hela min familj förutom jag ska tillÅre medans jag ska till Backe!!
Men ialllafall!
Efter mitt förra blogg inlägg så gick jag och My till Kiosken här(svinninge handel) och köpte mat, eftersom My och
jag skulle laga middag!
När vi hade cyklat en bit så såg vi en groda på vägen och precis när vi sett den så kmr det en bil och åker typ 1 cm
från den! Jag blev skiträdd o bah: Om den hade blivit överskörd så hade jag kräkts!!!
Men sen åkte vi!!
Här kmr en bild på grodan(Det är den riktiga som vi såg):
När vi var på svinninge handel som den heter så köpte vi Pizza MUMS!!!!
Och sen åkte vi vidare.....
sen påvägen tillbaka så fottade jag en solnedgång!!
SNYGGT!!
Här e bilden:
Men nu mst jag gå för mamma tjatar!
Byeee!
\\Sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0