Hej

Hej! Glömde skriva igår så jag gör det nu!
Igår:
Igår så var jag typ med Julius hela dagen! Vi hoppade studsmatta spela fotboll o hade det gött!
När vi hoppade studsmatta så filmade vi också och dom filmerna ska ni få se nu! :P
Detta var del 1 nu kmr 2:
Detta var del 2 nu kmr  3 (den sista):
Det var de sista videon än så länge....
Men iallafall skriv vilken ni tycker var bäst!!
Och nu kmr idag:
Idag så började jag med att hoppa studsmatta med Julius igen!
Sen så gick jag hem och åt lunch o sen så fikade vi xD
Jag gjorde Kaffé Latté till mamma o pappa ......
Nu så kanske jag ska gå och hoppa studsmatta igen :P
Vi får vänta och se!!!
Men jag skriver mer senare!
Bye!! :) <3
\\ Sol

Kommentarer
Postat av: millie

Haha 'nicea' videoklipp :) // Millie <3

2011-04-17 @ 20:24:36
URL: http://millzn.blogg.se/
Postat av: Sol <3 <3

Thx!! <3 Vi knsk ska göra nått snart? :D <3

2011-04-18 @ 13:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0